№58-16

Комбінаторний метод визначення оптимального плану розподілу потоку для гірничо-комунальних електромолілей і зарядних станцій

В.В Кравець1, К.А. Зіборов1, К.М. Бас1, В.В Крівда1, С.О. Федоряченко1

1Dnipro University of Technology, Dnipro, Ukraine

coll.res.pap.nat.min.univ. 2019, 58:178-191

http://doi.org/10.33271/crpnmu/58.178

Full text (PDF)

АННОТАЦИЯ

МетаЗміна оптимального плану розподілу потоку транспортних засобів і прибутку, які пов'язані зі структурними перетвореннями виробничої потужності зарядної станції, у тому числі, трудових ресурсів, витратних матеріалів, обладнання та відповідних коригувань її математичної моделі.Із застосуванням комбінаторного уявлення і використання ланцюгових діаграм розроблено новий метод визначення оптимального плану розподілу потоку транспортних засобів по зарядній станції промислових підприємств, що забезпечує найбільший прибуток підприємства.

Методика дослідження. Математична модель потоку транспортних засобів на зарядній станції складена з урахуванням об'єктивних обмежень, пов'язаних з циклічністю пропускної спроможності станції. Оптимальний план розподілу потоку транспортних засобів на зарядній станції знаходиться, виходячи з геометричних уявлень як найбільша відстань від початку відліку до площини (гіперплощини), що проходить через вершину багатогранника області допустимих рішень і орієнтується по градієнту цільової функції (прибуток підприємства).

Результати дослідження. Використовуючи комбінаторне уявлення і ланцюгові діаграми був розроблений новий метод визначення оптимального плану розподілу потоку транспортних засобів по зарядній станції промислових підприємств, що забезпечує найбільший прибуток підприємства.

Наукова новизна розроблено новий метод визначення оптимального плану розподілу потоку транспортних засобів по зарядній станції промислових підприємств, що забезпечує найбільший прибуток підприємства.Задача набуває актуальності у світлі електрифікації промислового транспорту та вдосконалення акумуляторних батареї до них.

Практичне значення. Даний математичний апарат може бути перенесений в умови гірничого підприємства для застосування електрифікованого промислового транспорту.

Ключові слова:математичний апарат, електрифікований промисловий транспорт, комбінаторне уявлення, зарядна станція

Перелік посилань:

  1. Nordelöf,A., Messagie,M., Tillman,A.M., Söderman,M.L.,& Van Mierlo, J. (2014) Environmental impacts of hybrid, plug-in hybrid, and battery electric vehicles—what can we learn from life cycle assessment. Int. J. Life Cycle Assessment, 19 (11) 1866-1890
    https://doi.org/10.1007/s11367-015-1004-6
  2. Jakobsson,N., Gnann,T., Plötz,P., Sprei,F.,&Karlsson,S.(2016)Are multi-car households better suited for battery electric vehicles? Driving patterns and economics in Sweden and Germany, Transport. Res. Part C: Emerging Technol., vol. 65, April 2016, 1-15,
    http://doi.org/10.1016/j.trc.2016.01.018.
  3. Dütschke, E., Schneider, U., Sauer, A., Wietschel, M., Hoffmann, J.,&Domke, S. (2011) Roadmap zur Kundenakzeptanz - Zentrale Ergebnisse der sozialwissenschaftlichen Begleitforschung in den Modellregionen. Fraunhofer ISI, Federal Ministry of Transport, Building and Urban Development (Bundesministerium für Verkehr, Bau und Stadtentwicklung) (BMVBS), Berlin, Germany.
  4. NPE, 2015. Ladeinfrastruktur für Elektrofahrzeuge in Deutschland. Statusbericht und Handlungsempfehlungen 2015. National Platform for Electromobility (NPE) – Working Group 3 – Charging infrastructure and grid integration. Available online at: http://nationale-plattform-elektromobilitaet.de/fileadmin/user_upload/Redaktion /NPE_AG3_Statusbericht_LIS_2015_barr_bf.pdf, last accessed: 09/15/2016.
  5. Schroeder,A.& Traber, T. (2012)The economics of fast charging infrastructure for electric vehicles Energy Policy, 43 , 136-144.
    http://doi.org/10.1016/j.enpol.2011.12.041
  6. EC (European Commission) (2013): Proposal for a Directive of the European Parliament and the Council on the deployment of alternative fuels infrastructure. EC COM/2013/018 final. Brussels, 24.1.2013.
  7. Gnann,T. (2015)Market Diffusion of Plug-in Electric Vehicles and Their Charging Infrastructure (Ph.D. thesis)Karlsruhe, Germany: Fraunhofer Publishing, Karlsruhe Institute of Technology (KIT),
  8. Till Gnann, Simon Funke, Niklas Jakobsson, Patrick Plötz, Frances Sprei,&Anders Bennehag(2018)Fast charging infrastructure for electric vehicles: Today’s situation and future needs, Transportation Research Part D: Transport and Environment, Volume 62, 314-329
    https://doi.org/10.1016/j.trd.2018.03.004.
  9. Таран, І.О. (2012) Взаємозв'язок кільцевого коефіцієнта передачі подвійних роздільних передач з характеристикою регулювання при виході планетної передачі. Науковий Вісник Національного гірничого університету. Vol. 3, 75 - 85.
  10. Франчук,В.П., Зіборов,К.А., Крівда,В.В.,&Федоряченко,С.О., (2018) Вплив теплофізичних процесів на фрикційні властивості пари колесо-рейка в контактній області. 46-52
  11. Зіборов,К.А., Проців,В.В., Федоряченко,С.О.,&Вернер,І.В.(2016)Про вплив конструктивних параметрів шахтного залізничного транспорту на показники безпеки Механіка, матеріалознавство та інженерія, 2 (1), с. 63-70.

Інновації та технології

 

Дослідницька платформа НГУ

 

Відвідувачі

466426
Сьогодні
За місяць
Усього
56
32766
466426